Hur får vi saker att hända på riktigt?

ons 06 apr 2022
Sista anmälningsdag -
mån 04 apr 2022

Del 3. Marknadsföring och försäljning av upplevelsepaket

Nu får vi äntligen träffas! Välkommen till ett tillfälle där vi kommer att diskutera och lära oss mer om hur vi säljer upplevelsepaket. Under dagen kommer du att bli inspirerad till att börja marknadsföra och hitta säljkanaler för dina upplevelsepaket.

Innehåll under dagen

Hur ska vi få saker att hända på riktigt? Hur tar vi en idé på papper ut i verkligheten? Så att paketen kommer ut på marknaden och folk bokar? Under dagen finns det även tid för mingel och samtal.

Vi kommer också ta upp vanliga frågor som
• Vem ska sälja ett paket där flera aktörer samverkar?
• Vems ansvar är det att marknadsföra paketet?
• Hur gör du ett avtal med en samarbetspartner?

Under träffen kommer du att få fem konkreta verktyg som gör att du får saker att hända.

Plats: Stora Hjortstorps Gård
När: onsdag 6 april 2022 kl 08.30-13.00 (inkl lunch)
Anmälan: senast den 4 april
Föreläsare: Marcus Eldh

Syfte: Att inspirera digtill att börja marknadsföra och hitta säljkanaler för dina upplevelsepaket.

Innehåll: Hur ska vi få saker att hända på riktigt? Hur tar vi en idé på papper ut i verkligheten? Så att paketen kommer ut på marknaden och folk bokar?

För frågor kontakta
Jenny Ahlgren, Företagskoordinator, Region Örebro län
Skicka e-post till Jenny.