Följ Regional utveckling på Linkedin

Publicerad: 2023-09-27 20:14

Ett par gånger i veckan lägger Regional utveckling upp inlägg på Linkedin. Här möter du medarbetare som berättar vad de gör i sin vardag.

Skärmklipp från Regional utvecklings Linkedinsida.

Regional utveckling i Örebro län på Linkedin

På Linkedin får du lära känna oss som jobbar på Regional utveckling och se bilder från det vi gör i vardagen.

- Självklart delar vi en del ovanligare händelser också: den här veckan har några kollegor filmat seniorer i en boxningsring och vi visar Elbilsguiden som ett projekt tagit fram, berättar kommunikatör Sofia Kjörk.

Färgkodade inlägg

Förvaltningen Regional utveckling är uppdelad på sex sakområden:
🌏 Energi och klimat
🟡 Kultur och ideell sektor
🟠 Näringslivsutveckling
🔵 Trafik och samhällsplanering
🟣 Utbildning och arbetsmarknad
⚪️ Välfärd och folkhälsa

Vi har också ett 🟢 Förvaltningskansli som arbetar med den regionala utvecklingsstrategin, HR, ekonomi, kommunikation, projektstöd, IT, analys och övrig administration.

- Vi färgkodar alla våra inlägg utifrån det sakområde som inlägget handlar om. Då blir det enklare för dig som följer oss att känna igen dina hjärtefrågor.

Senast uppdaterad: den 27 september 2023