Du har väl inte missat att du kan avboka uppdrag via vår kundwebb. Gå in på uppdraget och klicka på knappen avboka – Klart!

När du avbokar via kundwebben slipper du vänta i eventuell telefonkö samtidigt som en notis går i väg direkt till tolken. De gör att tolken snabbt vet att hen inte behöver ta sig till ditt uppdrag utan istället kan vara tillgänglig för andra uppdrag som kommer in till förmedlingen. För platsuppdrag är det bra då du inte behöver betala resekostnader för tolken om hen inte har börjat att resa än.

Du kan avboka fram till och med en minut innan uppdraget startar via kundwebben. Tänk bara på att avbokningen måste ske 24 timmar innan uppdragets start för att vara kostnadsfri.

Här kommer du till vår kundwebb.

Utanför våra öppettider behöver du avboka via telefon.

Tolk- och översättarservice öppettider:

• Måndag, tisdag, torsdag och fredag: 8.00-17.00
  • Ons: 8.00-14.30

Du når oss på telefon för akuta bokningar och avbokningar dygnet runt på 019-602 31 55.

Lämna din återkoppling till oss

Vi vill gärna få din återkoppling om hur du upplever din kontakt med och den service du får från oss. Saknar du något i vårt tjänsteutbud eller hade du just ett uppdrag med en väldigt duktig tolk? All återkoppling är välkommen! Du kan lämna din återkoppling här på vår hemsida eller direkt i uppdraget via vår kundwebb.

Senast uppdaterad: den 12 december 2023