Du är på Region Örebro läns webbplats.

Logotyp för webbplatsen Logotyp för webbplatsen

Vi lanserar en ny kundwebb för dig som bokar och använder tolk

Den 1 januari 2023 lanserar vi vår nya kundwebb! Vi byter kundwebb för att skapa en bättre och smidigare upplevelse för dig som kund när du bokar eller avbokar dina uppdrag hos oss online. För att kunna använda kundwebben behöver du registrera dig som användare. Du kommer till den nya kundwebben via denna länk: https://taqsweb.se/ 

Registrera dig som användare redan idag

För att få tillgången till den nya kundwebben behöver du registrera dig som användare. Det är så du får dina inloggningsuppgifter. Du registrerar dig genom att fylla i detta formulär på vår hemsida.

När du har fått dina inloggningsuppgifter kan du logga in. Via kundwebben kan du hjälpa dina kollegor att registrera sig så att även de får en inloggning till webben. Alla som beställer tolk behöver en egen inloggning som kopplas till verksamhetens kundnummer.

Uppdrag från och med den 1 januari 2023

Har du uppdrag för 2023 – lägg in dem via den nya kundwebben! När du fått dina inloggningsuppgifter så kan du logga in och börja använda kundwebben. Alla nya uppdrag som ska genomföras efter årsskiftet kan du redan nu lägga in via den nya kundwebben.

Observera att upprag som ska utföras under 2022 bokas via telefon på 019-602 31 55 eller e-post på tolkservice@regionorebrolan.se. Du kan se bokade uppdrag samt fakturaunderlag via den gamla kundwebben (tsronline.se) men du kan inte längre boka tolk via den.

Vi flyttar över dina redan bokade uppdrag

Har du redan bokat tolkuppdrag som ska genomföras efter årsskiftet? Ingen fara. Vi på förmedlingen kommer under december månad att flytta över alla uppdrag för 2023 som i dag syns i vår gamla kundwebb till den nya. Du behöver inte göra något. 

Signera uppdrag som drar över tiden

Precis som vi lanserar en ny webb för er kunder så lanserar vi även en ny app för våra tolkar. I den appen har de sina scheman samt kan återrapportera sina uppdrag. När ett uppdrag drar över den beställda tiden kommer tolken att räcka fram sin mobil till dig så att du i appen kan signera att den återrapporterade tiden stämmer. Om uppdraget inte drar över tiden behöver du inte göra något.

Hade du nytta av innehållet på denna sida?

Senast uppdaterad: den 1 december 2022