Nyheter inom kultur och civilsamhälle

Du kan få information om vad som är aktuellt inom kultur och civilsamhälle i Örebro län genom att prenumerera på nyhetsbrev eller följa oss på sociala medier.

Vill du ha nyheter om kultur och civilsamhälle i din e-post?

Nyhetsbrevet vänder sig till dig som är intresserad av de områden som vi arbetar med: bild och form, dans, film, litteratur, teater, kulturutveckling, kultur för barn och unga, frågor som rör civilsamhälle, socialt företagande och social ekonomi.

Vi vänder oss till dig som arbetar med kultur och civilsamhälle inom kommuner, föreningsliv och civilsamhälle. Men också dig som som enskild aktör i kulturliv eller civilsamhälle.

Nyhetsbrevet produceras av Område kultur och ideell sektor, Region Örebro län, och skickas ut cirka fem gånger per år.

Senast uppdaterad: den 23 mars 2023