Hur får vi saker att hända på riktigt? Välkommen till ett tillfälle där vi kommer att diskutera och lära oss mer om hur vi säljer upplevelsepaket. Under dagen kommer du att bli inspirerad till att börja marknadsföra och hitta säljkanaler för dina upplevelsepaket. calendar_today ons 06 apr 2022 access_time 08:30 - 13:00 alarm mån 04 apr 2022 Anmälan stängd date_range Lägg till i min kalender arrow_drop_down Dela Dela denna sida Facebook Linkedin Twitter E-post Del 3. Marknadsföring och försäljning av upplevelsepaket Nu får vi äntligen träffas! Välkommen till ett tillfälle där vi kommer att diskutera och lära oss mer om hur vi säljer upplevelsepaket. Under dagen kommer du att bli inspirerad till att börja marknadsföra och hitta säljkanaler för dina upplevelsepaket. Innehåll under dagen Hur ska vi få saker att hända på riktigt? Hur tar vi en idé på papper ut i verkligheten? Så att paketen kommer ut på marknaden och folk bokar? Under dagen finns det även tid för mingel och samtal. Vi kommer också ta upp vanliga frågor som• Vem ska sälja ett paket där flera aktörer samverkar?• Vems ansvar är det att marknadsföra paketet?• Hur gör du ett avtal med en samarbetspartner? Under träffen kommer du att få fem konkreta verktyg som gör att du får saker att hända. Plats: Stora Hjortstorps GårdNär: onsdag 6 april 2022 kl 08.30-13.00 (inkl lunch)Anmälan: senast den 4 april Föreläsare: Marcus Eldh Syfte: Att inspirera digtill att börja marknadsföra och hitta säljkanaler för dina upplevelsepaket. Innehåll: Hur ska vi få saker att hända på riktigt? Hur tar vi en idé på papper ut i verkligheten? Så att paketen kommer ut på marknaden och folk bokar? För frågor kontaktaJenny Ahlgren, Företagskoordinator, Region Örebro länSkicka e-post till Jenny.Telefon: 072-143 09 45